Reklamacije

Reklamacije u GARANTNOM ROKU

Garancija važi prema garantnim uslovima, odnosno prema uslovima iz garantnog lista samog proizvoda.

Fizička oštećenja nastala nakon kupovine ne predstavljaju predmet reklamacije. Fizički oštećene proizvode ne možemo zameniti novim proizvodom.


Prijava REKLAMACIJE pomoću aplikacije VIBER

Na broj: 063 63 3984

  • Slikajte garantni list
  • Slikajte problem na proizvodu
  • Opišite problem

Trudićemo se da odgovorimo u najkraćem mogućem roku prema našim mogućnostima (broj na PC-u pa možda ne bude trenutnog odgovora, molimo vas za strpljenje). Nećemeo biti u mogućnostima odgovoriti odmah ni neradnim danima , ali prvim radnim danom ćemo  vas kontaktirati


Prijava REKLAMACIJE na elektronskom formularu 

Prijavu reklamacije elektronskim formularom možete izvršiti ovde


Rešavanje REKLAMACIJE slanjem proizvoda u SERVIS

Pošaljite vaš proizvod kurirskom službom ili poštom.

Uz proizvod obavezno pošaljite:

  • kopiju računa (ili original)
  • kopiju garantnog lista (ili original)

Bez prethodnog dogovora (E-mail, formular, Viber ili telefon) ne možemo snositi troškove slanja prema nama zbog nepoznavanja opravdanosti reklamacije.

Ukoliko je reklamacija opravdana, opravljenji ili zamenjeni (zavisno od prirode problema) proizvod vraćamo o našem trošku kurirskom službom.


Rešavanje REKLAMACIJE kod vašeg prodavca

Dostavite reklamirani proizvod vašem prodavcu. On će istu dostaviti nama. Zatim ćemo mi rešenu ( ukoliko je reklamacija opravdana ) vratiti u najraćem roku.

Ovo je nešto dugotrajnije rešenje, pa vam predlažemo da šaljete direktno nama, prema gore navedenim mogućnostima! 


Rešavanje REKLAMACIJE kod ovlašćenih SERVISERA

NewsLetter